1997-10-25, 00:46 UT; Cape Canaveral, LC-36A; Atlas 2A, AC-131
1997-065A SSC 25019 |
DSCS-3 F-10 (Defense Satellite Communications System) Stacionární telekomunikační družice. Družici pro US Air Force postavila firma Lockheed Martin Telecommunications, Valley Forge, na základě platformy DSCS-3 Bus. Tříose stabilizovaná družice o hmotnosti 2728 kg má přibližně tvar kvádru o rozměrech 191x193x203 cm s připojenými dvěma panely sluneční baterie o rozpětí 11.61 m dodávajících 1.23 kW (na konci aktivní životnosti) a dobíjejících NiCd baterie s kapacitou 96 Ah. Komunikační provoz probíhá prostřednictvím tří přijímacích a pěti vysílacích antén. Stabilizační systém obsahuje senzory Slunce a Země a čtyři silové setrvačníky. Pro navedení na pracovní dráhu je družice vybavena pohonnou jednotkou IABS se dvěma motory Marquard R-4D s tahem po 490 N. Družice nese 6 transpondérů pro pásmo X a jeden rušení odolný transpondér v pásmu SHF a UHF. Předpokládaná aktivní životnost je 10 roků. Parametry dráhy:
Události:
|
||||||||||||||||||||||||||||
1997-065B SSC 25019 |
Druhý stupeň rakety; válcové těleso o hmotnosti 1815 kg je dlouhé 10 m s vnějším průměrem 305 cm. Ke stupni je připojeno zařízení Falcon Gold. Falcon Gold postavili a provozují studenti University of Colorado a US Air Force Academy, kteří se podíleli všech fází experimentu - návrhu aparatury, výroby, připojení ke stupni rakety, vypuštění a provozu. Aparatura sestává z přijímače signálů GPS, který má ověřit možnost navigace i na vyšší dráze, než se pohybují navigační družice. Energii dodávají pouze chemické baterie. Předpokládaná aktivní životnost je 10 - 15 dní; omezeno kapacitou baterie. Parametry dráhy:
Události:
|
||||||||||||||||||||||||||||
1997-065C SSC 25021 |
Pohonná jednotka družice DSCS. Pohonná jednotka o hmotnosti 1578 kg (prázdná 275 kg) pro navedení na pracovní dráhu se dvěma motory Marquard R-4D s tahem po 490 N. Jednotka má tvar válce o průměru 290 cm a délce 68 cm. Po splnění úkolu se od družice odděluje. Parametry dráhy:
Události:
|
||||||||||||||||||||||||||||