1992-076A
SSC 22219 |
Kosmos 2219 (Космос 2219) |
Rusko |
Celina-2 11 (Целина-2 №11)
Vojenská družice pro elektronický průzkum; označovaná ELINT (Electronic and Signals Intelligence).
Družici pro ruské ministerstvo obrany postavilo DP VO Pivdennyj mašinobudivnyj zavod im. Makarova, Dněpropetrovsk, na základě typu Celina-2; elektronické vybavení dodal FGUP CNII im. Berga, Moskva.
Tříose stabilizovaná družice s podporou stabilizace gravitačním gradientem o hmotnosti asi 3200 kg (užitečné zatížení 1120 kg) má tvar dvojice válců s šestibokým obalem nad částí válců nesoucím články sluneční baterie a se dvěma panely sluneční baterie celkově dodávajících 315 W (na konci aktivní životnosti). K podstavě mířící k Zemi jsou připojeny čtyři ploché elektronicky řízené antény ve tvaru kříže. Z horní podstavy vychází tyč se závažím pro stabilizaci gravitačním gradientem.
Družice nese radiotechnický systém Korvet pro odposlech a sledování telekomunikačního provozu.
Odhadovaná aktivní životnost je jeden rok.
Parametry dráhy:
1992-11-18.03 |
71.01° |
101.97 min |
849 - |
855 km |
|
1997-01-01.10 |
71.01° |
101.97 min |
844 - |
860 km |
|
2002-01-01.80 |
71.06° |
101.91 min |
834 - |
864 km |
|
2007-01-01.21 |
71.06° |
101.89 min |
836 - |
860 km |
|
2012-01-01.68 |
71.06° |
101.88 min |
834 - |
862 km |
|
Události:
1992-11-17 |
07:47:01 UT: Vzlet. |
|
1992-076B
SSC 22220 |
horní stupeň rakety |
Rusko |
|
Druhý stupeň nosné rakety; válcové těleso o hmotnosti 8300 kg je dlouhé 10.4 m s vnějším průměrem 390 cm.
Parametry dráhy:
1992-11-21.14 |
71.00° |
101.76 min |
830 - |
853 km |
|
1997-01-01.06 |
70.99° |
101.74 min |
832 - |
849 km |
|
2002-01-01.64 |
71.00° |
101.71 min |
829 - |
850 km |
|
2007-01-01.88 |
71.00° |
101.69 min |
829 - |
848 km |
|
2012-01-01.25 |
71.00° |
101.68 min |
830 - |
846 km |
|
Události:
1992-11-17 |
07:47:01 UT: Vzlet. |
|
1992-076C
SSC 22221 |
Kryt oddělovacího motoru.
Parametry dráhy:
1992-11-18.77 |
71.04° |
104.73 min |
845 - |
1119 km |
|
1997-01-02.46 |
71.04° |
104.72 min |
845 - |
1118 km |
|
2002-01-01.50 |
71.04° |
104.66 min |
842 - |
1116 km |
|
2007-01-01.91 |
71.04° |
104.62 min |
839 - |
1114 km |
|
2012-01-01.95 |
71.04° |
104.61 min |
840 - |
1112 km |
|
Události:
1992-11-17 |
07:47:01 UT: Vzlet. |
|
1992-076D
SSC 22222 |
Kryt oddělovacího motoru.
Parametry dráhy:
1992-11-19.15 |
71.00° |
105.26 min |
846 - |
1168 km |
|
1997-01-02.90 |
70.99° |
105.25 min |
845 - |
1168 km |
|
2002-01-01.05 |
70.99° |
105.20 min |
844 - |
1163 km |
|
2007-01-01.92 |
71.00° |
105.16 min |
842 - |
1162 km |
|
2012-01-01.33 |
71.00° |
105.15 min |
840 - |
1162 km |
|
Události:
1992-11-17 |
07:47:01 UT: Vzlet. |
|
1992-076E
SSC 22223 |
Kryt oddělovacího motoru.
Parametry dráhy:
1992-11-19.14 |
71.04° |
104.86 min |
844 - |
1132 km |
|
1997-01-02.86 |
71.03° |
104.85 min |
843 - |
1132 km |
|
2002-01-01.89 |
71.03° |
104.79 min |
841 - |
1128 km |
|
2007-01-01.91 |
71.03° |
104.75 min |
838 - |
1128 km |
|
2012-01-01.90 |
71.03° |
104.74 min |
837 - |
1127 km |
|
Události:
1992-11-17 |
07:47:01 UT: Vzlet. |
|
1992-076F
SSC 22224 |
Kryt oddělovacího motoru.
Parametry dráhy:
1992-11-26.14 |
70.99° |
104.91 min |
846 - |
1135 km |
|
1997-01-01.87 |
70.98° |
104.90 min |
844 - |
1135 km |
|
2002-01-01.89 |
70.98° |
104.85 min |
844 - |
1131 km |
|
2007-01-01.93 |
70.99° |
104.82 min |
842 - |
1130 km |
|
2012-01-01.93 |
70.99° |
104.80 min |
839 - |
1131 km |
|
Události:
1992-11-17 |
07:47:01 UT: Vzlet. |
|
Poslední aktualizace: 2016-08-19 © Jan Sedláček |