1997-02-23, 20:20 UT; Cape Canaveral, LC-40; Titan 4B IUS, K-24
1997-008A SSC 24737 |
DSP-I F-5 (Defense Support Program Improved Flight 5) IMEWS-18 (Integrated Missile Early Warning System) Stacionární družice včasné výstrahy. Družici pro US Air Force postavila firma TRW Space & Electronics Group, Redondo Beach, na základě typu DSP-I Blk. 14 (LS-3A); elektroniku dodala firma Aerojet Electrosystems Co., Azusa. Rotací stabilizovaná družice (6 ot/min) o hmotnosti 2380 kg má tvar válce s vnějším průměrem 300 cm a délce asi 10 m se čtyřmi panely sluneční baterie o rozpětí 670 cm dodávajících 1.275 kW. Družice nese: - dalekohled s infračervenou kamerou pro detekci startů raket; - detektory záření ARI (Advanced RADEC I) a ARII (Advanced RADEC II); - aparaturu MPA (Magnetospheric Plasma Analyser); - detektor částic SOPA (Synchronous Orbit Particle Analyser); - laserovým komunikátorem pro přenos dat prostřednictvím družic DSP. Předpokládaná aktivní životnost je 7 roků. Parametry dráhy:
Události:
|
||||||||||||||||
1997-008B SSC 24738 |
Druhý stupeň nosné rakety; válcové těleso o hmotnosti 2000 kg je dlouhé 994 cm s vnějším průměrem 305 cm. Parametry dráhy:
Události:
|
||||||||||||||||
1997-008C SSC 24739 |
První stupeň urychlovacího bloku vyrobeného firmou Boeing o hmotnosti asi 700 kg opatřený motorem Orbus-21. Těleso tvaru válce je dlouhé 352 cm s vnějším průměrem 234 cm. Parametry dráhy:
Události:
|
||||||||||||||||
1997-008D SSC 24740 |
Druhý stupeň urychlovacího bloku vyrobeného firmou Boeing o hmotnosti asi 300 kg opatřený motorem Orbus-6E. Těleso tvaru válce je dlouhé 198 cm s vnějším průměrem 161 cm. Parametry dráhy:
Události:
|
||||||||||||||||
1997-008E SSC 27680 |
Kryt objektivu o průměru asi 100 cm, který se po dosažení pracovní dráhy odstřeluje. Parametry dráhy:
Události:
|
||||||||||||||||