2011-12-28, 17:09:01.813 UT; Bajkonur, PU-31/6; Sojuz-2.1a/Fregat
2011-080A SSC 38040 |
Telekomunikační družice. Družici o vzletové hmotnosti 693 kg postavila pro Globalstar, Inc. (USA) na základě kontraktu z roku 2006 firma Thales Alenia Space ve svém závodě v Turínu (Itálie). Provozovatelem je Globalstar, Inc., Covington. Družice postavená na modifikované platformě Proteus bus má tvar nízkého hranolu s obdélníkovou základnou. Družice je na dráze tříose stabilizovaná silovými setrvačníky a magnetickými cívkami; pro navigaci je opatřena přijímačem signálů družic GPS. Elektrickou energii dodávají dva výklopné otočné panely slunečních baterií s výkonem 2.4 kW (na konci životnosti 1.7 kW), které dobíjejí lithiumiontové baterie (kapacita 100 Ah). Pro korekce dráhy je opatřena čtyřmi motory každý o tahu 1 N se zásobou 154 kg jednosložkového paliva (hydrazinu). Telekomunikační zařízení tvoří 16 transpondérů v pásmech L (Země→družice)/C (družice→Země) a 16 v pásmech C/S (pro spojení s mobilními stanicemi); povelový a telemetrický vysílač pracují v pásmu C. Předpokládaná aktivní životnost je 15 roků. [1], [7], [10] Parametry dráhy:
Události:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
2011-080B SSC 38041 |
Telekomunikační družice. Družici o vzletové hmotnosti 693 kg postavila pro Globalstar, Inc. (USA) na základě kontraktu z roku 2006 firma Thales Alenia Space ve svém závodě v Turínu (Itálie). Provozovatelem je Globalstar, Inc., Covington. Družice postavená na modifikované platformě Proteus bus má tvar nízkého hranolu s obdélníkovou základnou. Družice je na dráze tříose stabilizovaná silovými setrvačníky a magnetickými cívkami; pro navigaci je opatřena přijímačem signálů družic GPS. Elektrickou energii dodávají dva výklopné otočné panely slunečních baterií s výkonem 2.4 kW (na konci životnosti 1.7 kW), které dobíjejí lithiumiontové baterie (kapacita 100 Ah). Pro korekce dráhy je opatřena čtyřmi motory každý o tahu 1 N se zásobou 154 kg jednosložkového paliva (hydrazinu). Telekomunikační zařízení tvoří 16 transpondérů v pásmech L (Země→družice)/C (družice→Země) a 16 v pásmech C/S (pro spojení s mobilními stanicemi); povelový a telemetrický vysílač pracují v pásmu C. Předpokládaná aktivní životnost je 15 roků. [2], [7] Parametry dráhy:
Události:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
2011-080C SSC 38042 |
Telekomunikační družice. Družici o vzletové hmotnosti 693 kg postavila pro Globalstar, Inc. (USA) na základě kontraktu z roku 2006 firma Thales Alenia Space ve svém závodě v Turínu (Itálie). Provozovatelem je Globalstar, Inc., Covington. Družice postavená na modifikované platformě Proteus bus má tvar nízkého hranolu s obdélníkovou základnou. Družice je na dráze tříose stabilizovaná silovými setrvačníky a magnetickými cívkami; pro navigaci je opatřena přijímačem signálů družic GPS. Elektrickou energii dodávají dva výklopné otočné panely slunečních baterií s výkonem 2.4 kW (na konci životnosti 1.7 kW), které dobíjejí lithiumiontové baterie (kapacita 100 Ah). Pro korekce dráhy je opatřena čtyřmi motory každý o tahu 1 N se zásobou 154 kg jednosložkového paliva (hydrazinu). Telekomunikační zařízení tvoří 16 transpondérů v pásmech L (Země→družice)/C (družice→Země) a 16 v pásmech C/S (pro spojení s mobilními stanicemi); povelový a telemetrický vysílač pracují v pásmu C. Předpokládaná aktivní životnost je 15 roků. [3], [7] Parametry dráhy:
Události:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
2011-080D SSC 38043 |
Telekomunikační družice. Družici o vzletové hmotnosti 693 kg postavila pro Globalstar, Inc. (USA) na základě kontraktu z roku 2006 firma Thales Alenia Space ve svém závodě v Turínu (Itálie). Provozovatelem je Globalstar, Inc., Covington. Družice postavená na modifikované platformě Proteus bus má tvar nízkého hranolu s obdélníkovou základnou. Družice je na dráze tříose stabilizovaná silovými setrvačníky a magnetickými cívkami; pro navigaci je opatřena přijímačem signálů družic GPS. Elektrickou energii dodávají dva výklopné otočné panely slunečních baterií s výkonem 2.4 kW (na konci životnosti 1.7 kW), které dobíjejí lithiumiontové baterie (kapacita 100 Ah). Pro korekce dráhy je opatřena čtyřmi motory každý o tahu 1 N se zásobou 154 kg jednosložkového paliva (hydrazinu). Telekomunikační zařízení tvoří 16 transpondérů v pásmech L (Země→družice)/C (družice→Země) a 16 v pásmech C/S (pro spojení s mobilními stanicemi); povelový a telemetrický vysílač pracují v pásmu C. Předpokládaná aktivní životnost je 15 roků. [4], [7] Parametry dráhy:
Události:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
2011-080E SSC 38044 |
Telekomunikační družice. Družici o vzletové hmotnosti 693 kg postavila pro Globalstar, Inc. (USA) na základě kontraktu z roku 2006 firma Thales Alenia Space ve svém závodě v Turínu (Itálie). Provozovatelem je Globalstar, Inc., Covington. Družice postavená na modifikované platformě Proteus bus má tvar nízkého hranolu s obdélníkovou základnou. Družice je na dráze tříose stabilizovaná silovými setrvačníky a magnetickými cívkami; pro navigaci je opatřena přijímačem signálů družic GPS. Elektrickou energii dodávají dva výklopné otočné panely slunečních baterií s výkonem 2.4 kW (na konci životnosti 1.7 kW), které dobíjejí lithiumiontové baterie (kapacita 100 Ah). Pro korekce dráhy je opatřena čtyřmi motory každý o tahu 1 N se zásobou 154 kg jednosložkového paliva (hydrazinu). Telekomunikační zařízení tvoří 16 transpondérů v pásmech L (Země→družice)/C (družice→Země) a 16 v pásmech C/S (pro spojení s mobilními stanicemi); povelový a telemetrický vysílač pracují v pásmu C. Předpokládaná aktivní životnost je 15 roků. [5], [7] Parametry dráhy:
Události:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
2011-080F SSC 38045 |
Telekomunikační družice. Družici o vzletové hmotnosti 693 kg postavila pro Globalstar, Inc. (USA) na základě kontraktu z roku 2006 firma Thales Alenia Space ve svém závodě v Turínu (Itálie). Provozovatelem je Globalstar, Inc., Covington. Družice postavená na modifikované platformě Proteus bus má tvar nízkého hranolu s obdélníkovou základnou. Družice je na dráze tříose stabilizovaná silovými setrvačníky a magnetickými cívkami; pro navigaci je opatřena přijímačem signálů družic GPS. Elektrickou energii dodávají dva výklopné otočné panely slunečních baterií s výkonem 2.4 kW (na konci životnosti 1.7 kW), které dobíjejí lithiumiontové baterie (kapacita 100 Ah). Pro korekce dráhy je opatřena čtyřmi motory každý o tahu 1 N se zásobou 154 kg jednosložkového paliva (hydrazinu). Telekomunikační zařízení tvoří 16 transpondérů v pásmech L (Země→družice)/C (družice→Země) a 16 v pásmech C/S (pro spojení s mobilními stanicemi); povelový a telemetrický vysílač pracují v pásmu C. Předpokládaná aktivní životnost je 15 roků. [6], [7] Parametry dráhy:
Události:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
nekatalogizován |
Stupeň Fregat. Hmotnost asi 1100 kg, délka 150 cm, maximální průměr 330 cm. Události:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Zdroje informací:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||